onsdag 5 mars 2014

Våren är här eller?

Hej på dig!
Jag hade igen ganska tråkig helg för vi hade inte pengar att köpa skor o leggins att springa i till mig. Får väl springa med dåååliga skor då.
Igår var dagen full problem måste jag säga. Plötsligt funka inte mitt bankort alls, kunde varken betala med det eller ta ut pengar.. Skulle vilja byta bank menmen. Pappa skickade pengar till mig så fick köpt converse. Ville ha dem för de var enda skorna som var limegröna. Har letat efter såna typ tre år så. Men hamnade springa runt köpcentrum och vänta jätte länge på mamma och senare ännu styvpappa. Men som tur hade vi kul med vännen min så det var inte så illa. Och sen äntligen fick jag mina skoor! 
Nu undrar jag när jag får veta fick jag sommarjobb... Tror jag har en bra chans att fåå sista jag sökte i, vi får see.. Och idag började faktiskt kännaas att våren är här, på något sätt doftar det vår redan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar