lördag 1 mars 2014

n a g l a r

Hejsan!

Jag älskar nail art och målar och fixar gärna naglar. Det ät väl en sak sjag kan, fast kanske inte helt perfekt men jag är nöjd. Och naglarna är viktiga för mig. Många spenderar mkt tid på att sminka eller fixa håret men jag spenderar tid på att fixa naglar! Man får vara kreativ. Jag kan inte ens mer leva utan nagellack, känns på något sätt så naket om man inte har målat sina naglar! Dock orkar jag inte fixa dem mer så ofta men då o så är det kul. Och UV nails har jag gjort nu ett par gånger och igår gjorde jag såna till min vän. Tog över tre timmar. Fick 10 euro för  det, vill inte be mer ännu för tycker inte att kan laga dem såå bra ännu men kanske någon gång! Man kan säga väl att naglar är min hobby ^^ Vackra naglar ska man ju ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar