söndag 23 februari 2014

Sjukt tråkigt lov

Hejsan!
Jag är så lycklig att lovet är slut! Jag gjorde absolut inget.. Satt ensam hemma yay! Ingen av mina vänner kunde vara så ja jag hade sjukt tråkigt. Därför hatar jag lov, har aldrig nåt att göra. Och nu hoppas jag verkligen att jag får sommarjobb! Vad som helst, hoppas stadens jobb för då får jag 1000€ i månaden och sska jobba bara en månad. Ska söka till en plats ännu sen har jag sökt till tre olika sommarjobb och blir nogbesviken om inte får något. Nu börjar jag längta till sommaren och till min födelsedaag. Jag tror den kommervara såå toppen!
Och just idag när jag tänkte ha sista hemdag så ska mamma o styvpappa dra mig med i köpcentrum. Men inte så farligt mössan på och jag får glass hihi. Och äntligen såg jag på the hobbit på fredag! Inte min smak men helt okej. Och var kul att titta 3D hemma fast skrämmande när plötsligt nåt flyger mot dig!



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar