måndag 17 februari 2014

här firar vi vänner

Hejsan!
Min vändag (alla hjärtans dag) var alltså nästan toppen! Som tur är det ingen kärlekdag här liksom, gud hade jag varit såå deppig då! Jag var med mina vänner som har känt hela mitt liv. Vi var o köpte lite choklad och åt lite snabbmat. Sådan chill dag alltså ^^ Sen hitta vi på att jag kunde gå tdit  en helg över natten så jag var hos dem lördag-söndag. Och vad gjorde vi? Åt en massa skit; chips, kaka, godis och drack lemonad. Men whatever vi hade skoj medan vi spelade och hade roligt. Vetinte hade vi därfrör så roligt för vi åt så mkt socker eller var vi bara annars bara så trötta. Men vi glömde ta bilder! Vad synd. Vi la oss vid 1 och vaknade 12 haha. Vi sov liiite. Men på söndag gjorde vi inte nu så mkt.
      Så nu har jag sportlov. Bordenu i helgen gå till pappa men har orsak vrf inte vill gå dit just nu såå väntar att han ska ringa igen så ska jag igen lite ljuga. Men hoppas jag får gjort nu nåt på lovet ens. Nåt annat än sitta ensam hemma varje dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar