söndag 15 december 2013

99 faktum om mig

1. Jag är kort
2. Jag älskar Sverige
3. Jag har tre katter
4. Jag är pratglad
5. Jag har ibland svårt att vara tyst
6. Jag älskar att skrva
7. Jag gillar zumba
8. Jag har samsung galaxy s4 mini
9. Jag älskar glitter
10. ... och silver
11. Använder ofta kjol/klänning
12. Gillar inte tajta jeans
13. .. men använder dem för dem är snygga
14. Jag tycker jag är lite galen
15. Jag har ofta varmt
16. Jag har börjat gilla sushi
17. Jag kan inte leva utan choklad!
18. Jag hatar kaffe
19. Jag blir förtjust för lätt
20. Andra kan ha svårt att förstå mig
21. Jag kan inte förklara saker och ting
22. Jag pratar flytande bara två språk (finska och svenska)
23. Jag har läst tyska och franska
24. Jag vill flytta till Sverige
25. Jag har haft brunt hår
26. Mina föräldrar har aldrig varit ihop
27. Jag gillar nail art
28. Jag använder ofta rött läppstift
29. Jag målar gärna naglar
30. Jag är lat
31. Jag lär mig gärna nytt
32. Jag skulle vilja ha en chihuahua
33. Jag har inte en bästis
34. Jag skulle vilja kunna prata flytande tyska
35. Jag vill bli business woman
36. Jag älskar grööönt (märker du inte om bloggen :P)
37. Jag älskar sommar fast det är jobbigt med värmen
38. Jag är livsrädd för traktorer och ormar osv.
39. Jag gillar inte höga byggnader
40. Gillar inte att gå ensam i butiken
41. Jag tycker att det är skrämmande att gå ensam ute när det är mörkt
42. Jag tycker att stämningen är det bästa i julen
43. Jag gillar överraskningar
44. Jag gillar oxå överraska människor
45. Jag pratar snabbt
46. Jag vill ha navelpiercing
47. jag tycker att blonda killar är skrämmande
48.  Jag målar hellre mina naglar än sminkar
49. Jag tycker att världen är för ytlig
50. Jag läser sällan (böcker)
51. Jag älskar klackskor
52. Jag tycker att man kan aldrig har för många par skor
53. Yllesockor är sköna på vinter
54. Jag gillar inte riktigt bastu
55. Många säger att jag är inte riktig finländare
56. jag har alltid velat ha en storebror
57. Jag har varit kär i mun kusin när var liten
58. Jag är lycklig när människorna runt mig är lyckliga
59. Jag blir glad av små saker
60. Jag glilar att måla
61. Jag kan inte rita
62. Jag är en grammatikpolis i finska
63. Jag har föör tjockt hår
64. Jag är egentligen ingen riktig blond mer
65. Jag gillar inte mörkret
66. Jag har svårt att titta människor i ögonen
67. Jag kan inte baka (hemskt bra)
68.  Mat lagar jag gärna ibland
69. Jag hatar att städa!
70. Jag kan dricka bara kallt vatten
71. Jag gillar inte salmiak/lakrtis
72. Bästa glassen som finns är Ben&Jerry's
73. Min Engelska suger
74. Jag älskar rikssvenska
75. Jag skulle vilja resa till London eller Rom
76. Jag älskar historia
77. Jag avskyr lila
78. Jag försöker behandla människor så som jag vill att de behandlar mig
79. Jag har alltid kunnat svenska
80. Jag har varit på kryssning (Helsingfors-Stockholm) 5 ggr
81. Jag är ofta osäker
82. Jag har dansat balett
83. Jag kan inte leva med korta naglar
84. Jag har en liiiten mun
85. Jag tror på övernaturligt
86. Jag frågar ofta ('dumma frågor')
87. Jag äslkar kostym på män
88. Min favoritartist är Eric Saade
89. Jag hatar elaka människor
90. Jag är en känslig person
91. Jag skrattar mycket
92. Jag äter inte "rött kött"
93. Jag dansar ofta ensam hemma
94. Jag gillar färggranna färger
95. Skandinaviska killar ska det vara för mig
96. På somrarna orkar jag inte sola mig
97. Jag tycker att blåbär är gooooa
98. Jag försöker alltid vara i tid
99. Jag går till skolan varje dag (2km + 2km)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar