torsdag 26 december 2013

Julen

Hejsaan!

Jag haden en ganska tråkig jul, var så himla trött efter att sitta i bilen flera timmar och sov väldigt dåligt hos kusinen. På julafton vakna jag typ där vid 11. Var ganska trött för att hade vaknat så många ggr under natten. Men vi hade en riktigt chill jul och jag fick leka med lilla söta hunden. Så awsome hund måste jag säga! Och vi kollade på några filmer, julfilmer. Vid 21 när kusinens man kom från jobbet så öppna vi julklapparna. Fick inte alls så många som i fjol men jag är nöjd, för fick två lite dyrare och just dem jag hade önskat :) och en massa nagelsaker fick jag hehe. Så mer än nöjd måste jag säga. Jag fick min gröna klocka jag hade velat ha redan på sommaren :) och uv lampa till naglar så gör jag gelnaglar, ska prova på de imorn :) Får se hur jaag lyckas!
Men jag kan inte tro att året bytts snart. Liksom just var det ju augusti! och nu är det under en vecka kvar detta år. Omöjligt! Och jag har ett problem, hur får jag känslorna bort?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar