torsdag 2 januari 2014

N Y Å R

Hej på er!
Gott nytt år 2 0 1 4! Fattar inte att vi lever inte mer i året 2013. Det var ett konstigt år. Hände mycket; både positivt och negativt. Men hann ännu förra året prova göra UV nails. Blev långa så var svårt att bli van med dem i början haha. Men jag lyckades ganska bra med dem fast det var förssta gången jag gjorde dem. Dem hålls typ 3 månader så att.. Yay!
Nyåret var toppen! Sista dagen började med att shoppa med min vän. Alla "kläder" jag hittade var i rea ^^ Så det var lyckat! Sedan kom vi hem till oss med vännen och väntade att styvpappa o mamma åkte. Sen nästan hela kvällen sjöng vi singstar! Emellan laga vi lite tortilla och åt så mkt! Haha. Vid elva dansa vi för fullt och 23.45 gick vi ut och kolla på raketer ^^ En stund orka vi stå och  titta där sedan kom vi in och börja sjunga igen där vid ett! Haaha och vid 2 åt vi ännu :p Men jag hade riktigt toppen !
Och idag var vi på restaurang (var fanns inte så go mat..) och sedan gick vi runt lite i köpcentrum. En billig tröja hitta jag igen ^^ Så mitt år har börjat riktigt bra och jag är nöjd!
så söta o härligaaa


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar