onsdag 15 januari 2014

så blev man sjuk

Hejsan!

I helgen kom det äntligen lite snö och kallt är det! I söndags tänkte jag gå lite ut och ta bilder men var kanske 5 min ute och sedan sprang jag hem fast det var bara -6 så kändes det ganska kallt efter att det har varit bara +5. Och i måndags var det kallare fast det kändes inte så kallt. Detta har jag längtat efter! Så att det inte är hela tiden varmt eller att det skulle regna hela vintern. Men hela dagen i skolan hade jag ont i magen och sedan på kvällen märkte jag att hade fått nån slags magsjukdom, inte värst kul!  Sån u har jag varit hemma i två dagar och hoppas att jag kan gå till skolan imorn. Jag börjar bli väldigt stressad för att snart är det igen provvecka och jag borde göra några skolsaker innan den och läsa en lång bok D: Men jag tror jag klarar mig inget är så svårt så ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar