tisdag 21 januari 2014

toppen toppen toppen

Hejsan!
Hela helgen läste jag en tjock tråkig bok. 1100 sidor att läsa, jag kommer så dö.. Har en vecka tid kvar och nu har jag läst lite över 600 sidor och ibland hoppar jag lite över, hehe. Hann inte mycket annat än läsa, det var lite tråkigt. Men sånt är det när provveckan närmar sig. Om en vecka börjar provvecka men nästa fredag har jag ledigt för har inget prov så nice! Lång helg och tid att läsa till proven som sen har kvar (svenska, religion och historia).
Igår var det riktigt toppen! Jag slutade vid 13 och sen träffa jag Elisa. Vi  hängde i köpcentrum och jag bjöd på mat, det var liksom julklapp. Vi var på en kinesisk restaurang, sååå gott! Och man får äta så mycket man orkar så vi var såå mätta efteråt och sen bjöd Elisa på glass så jag kände mig nästan som en boll! haha. Men som tur var kom vi med buss till oss (700m) :P Och sen var vi och kolla en lägenhet här helt nära mig. Den såg bra ut och nu hoppas vi att hon får den!

Och idag hitta jag på att baka lite så jag gjorde en rulltårta. Den blev helt okej, vi hade inte grädde tyvärr hemma men jag klarar mig väl utan oxå ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar