onsdag 29 januari 2014

Årets första provvecka

Hejsaan!
Förra veckan var nog så toppen. Jag såg en annan vän på fredag och vi va åt lite snabb mat haha och shoppa och kollade lite runt. Jag såg redan på måndag, då när var med Elisa, en röd klänning så i fredags tänkte jag sen prova den även om det inte fanns min storlek men den var sån modell att den passade verkligen på mig! Jag är så glad nu att köpte den! Ojoj orkar inte vänta att få använda den på sommaren. Ska ha den på min födelsedag yeey. Men nu har man inte alls pengar kvar så kan inte gå med utbytesstudenten och med andra ut och äta och hon ska till sitt hemland nu i helgen. Såg henne väl sista gången igår, men var så kul att hon var i vår skola! Även om jag inte vågade prata engelska så mycket.
    Idag började provveckan och första provet var geografi. Gick sådär, genom får jag det nog so no panik! Hehe och nu har jag läst till slut den tråkiga långa boken! Och imorn måste jag sen skriva om det, och resten av proven är nästa vecka. Stressar så mycket om svenska! Vill ha min 10 tillbaka! Måst få minst 9½ av provet så så blir mer o mer stress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar