onsdag 8 januari 2014

Back to s c h o o l

Hej på dig!
Igen skola skola skola... Sista dagarna av lovet gick så fort fast man inte ens gjorde så mycket. Förra helgen var vi och kollade en ny köpcentrum och fick en massa nya kläder! 4 olika tröjor, leggins och ett smycke. Var jätte glad för oftast hittar jag inget och nu hitta jag nåt till och med i rean så ^^ och visst mamma betalar ;)
 I måndags tänkte jag gå ut och lite jogga eftersom det har varit så varmt o inga snö. Fast nu i helgen borde det bli kallt och till och med snöa lite, får se hur det blir! Men jo skolan har börjat helt bra, fast jag var helt död i går men det var första dagen! Idag gick det mycket bättre fast hade tråkiga ämnen typfinska och svenska haha. Men jag fick nåt gjort; jag skickade email till norjobb eftersom jag inte var säker att kan jagsöka när är 17 men fyller 18 innan ska jobba.. Får se vad de svarar.. Något jobb försöker jag hitta härifrån oxå! Nu ska jag överraska mamma och styvpappa och skära grönsaker och laga dipp, mums!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar