torsdag 6 februari 2014

f e b r u a r i

Hejsan!
Äntligen är provveckan förbi och nya perioden började. Igår hängde jag med min vän, hade bara ett prov igår så jagvar hemma typ halv elva. För att min vän hade längre dag än jag hade så började jag bakapannkaka! Och jag typ lyckades med det som är nästan konstigt :D När jag bakar så blir det sällan nåt bra. Det är nog lättare att laga mat tycker jag. Men mötte min vän i köpcentrum och hämtade mina skolböcker. Sen var vi lata och kom hem till oss och åt lite pannkaka med grädde :p mums. Men vi blev ändå hungriga om en stund så bestämde min vän att vi skulle gå och äta och så bjöd hon på mat. Alltså hade  en skoj dag igår.
Nu har jag börjat stressa om nästa år. För om allt går bra flyttar jag till Sverige. Men vet inte lönar det sig ens söka till nån skola eller borde jag bara gå till au pair i ett år så skulle få pengar.. Jag måste prata med mamma och läraren om det tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar