tisdag 11 februari 2014

forever alone dag närmar sig

Hejsaan!
jag är såå nöjd för jag fick sökt till mitt första riktiga sommarjobb i helgen! Och ska söka till två andra oxå och hoppas att får första :D Jag har alltid typ skött om mina kusiner eller liknande och aldrig haft ett riktigt sommarjobb så nu hoppas jag verkligen att jag får det! Sen tror jag nog att kan få oxå jobb i Sverige och att allt löser sig!
I lördags var det inte så hemskt bra väder men vi bestämde med Elisa ändå gå ut och fota. Men typ nästan alla bilder misslyckades! Haha gud vi hade roligt när vi kolla på dem! Men när man liite redigera dem så blev dem likson normala haha. Jo men det var nog skoj.  
  Och blää på fredag är det forever alone dag nämen som tur kallas det här för vändag och då ska man fira sina vänner och ha skoj. Så trött att 14 februari menar bara k ä r l e k! Man ser överallt lyckliga par och sen har alla "en härlig pojkvän" som köper choklad och blommor. Jag vill oxå ha choklad och blommor!

 Jag hade klackar och var så där kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar