söndag 9 mars 2014

bli au pair?

Hejsanvejsan!
Hade kul hålltimme i fredags. Vi gick o köpte mat med klasskompisen och sen satt vi och chillade och åt i bibban. Och pratade om katter hälften av tiden :D Vi båda har katter så vi förstår saker som de andra inte förstår av katter ^^ Och senare gick vi o köpte godis med styvpappa. ÖVer 10€ till lösgodis gud! Och hade ätit en massa godis när min vän ringde att hon o hennes flickvän kommer o hälsa på. Så först gick jag till fel busshålplats och sen när hitta rätta så gick jag förbi XD Men sen hitta jag dem till slut som tur.
Igår var det ju kvinnodag och jag fick rosor av styvpappa, såå sött! Choklad o rosor, så ska det vara!

Jag har nu tittat på en finsk serie "Au pairs i London". 4 finska tjejer jobbar som au pair i London. Det visa hurdant jobb det är och att hur man lär känna ett annat land o människor och allt. Och att hur man kan växa upp i så kort tid. Det skulle passa till mig så bra, för tror att inte kommer in i nån skola så medan man är au pair så hinner man söka till skolor och tänka på vad man vill och lära känna Sverige :) Väntar på nästa år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar