fredag 25 december 2015

i Finland

Jag flög hem i söndags. Innan det han jag spendera lördagen med min käre vän och köpte min första dyrbara mobil med egna pengar! Nu funkar min mobil och har två så slpepr jag byta mina sim kort!
Det var så hätligt att se lillasystern igen fast hon tänkte inte genast känna igen mig :') Men sen ar hon glad och bara skratta åt mig. Hon är såå söt och alltid så glad när hon ser mig <3 Hon har vuxit och hittat på sitt eget sätt att gå framåt så hon hålls verkligen inte stilla mer. måste ha hela tiden koll på henne. I onsdags var vi lite ute o gick fast syrran tyckte det var lite tråkigt att bara sitta stilla. När vi kom hem så märkte jag att vi hade glömt mössan ute så hamnade springa med henne igen ner och ut men vi hitta mössan! Kan säga att man behöver ingen gym när man springer upp o ner med syrran i famnen!
Vår jul var mysig. Vi var hos min moster och kusinerna. Synd att det inte finns alls snö.. Men vi åt god mat fast jag gillar inte julmat men ungslax är gött. Till efterrätt fick vi blommonkvarg som vanligt. Det gillar jag men det är inget jag skulle orka äta hela året! Jag fick några paket mer än vad jag hade förväntat mig. Bästa jag fick var Eric Saade kalender <3 Lite ögongodis till nästa år ;)Tyvärr är kalendern (a3) lite för stor för handväskan haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar