onsdag 2 december 2015

18 dagar

Bara 18 dagar kvar hem till FInland men det känns som en evighet! Tur att har något planerat till varje helg nu innan så går tiden kanske liite snabbare.. SKulle vara bra om man hade nåt att göra varje dag, om hade gjort en egen julkalender. Men på nåt sätt tycks jag tappat min kreativitet fast jag jobbar med barn så skulle man tro att man har det!
Jag väntar så otroligt mycket att få min syrra i famnen. Att får busa med henne och få henne skratta. Att får mata henne. Att får leka med henne, bygga torn så hon får söndra det <3 De här barnen är lite småjobbiga och tycks inte uppskatta något.. De tom skriker o gnäller om det vad de fick av julkalender ... när deras mamma har planerat den för de. Men är så ivrig att när kommer tillbaka har jag bara 6 månader kvar eller liite under! Men sen blir det stressigt.. men det ska jag inte ännu stressa om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar