onsdag 16 december 2015

Besvikelse

Vi var på nattklubb i lördags med mina finska tjejer och hade väntat på det typ en månad. De senaste gångerna har vi haft väldigt roligt. Men denna gång var konstig. I början var det inte ens folk där. Och sen när de kom folk så var alla där runt 20 och jag gillar ju inte så unga killar. Sen så fanns det ingen intressant man kunde prata med eller sen var jag för blyg. Njäe men gav mitt nr till en som ringe 10 minuter efter det, okej? Han ville hångla så han drog mig med sig vid ett bord. Det var helt kul en kort stund men sen så ville jag hellre fira min kväll with my bitches, ser ju dem först nästa år. Min kväll slutade till det att mannen som jag dejtat kom o hämta mig, vi gick via mcdonalds till honom. Jag sov kanske 4 timmar så var helt död på söndag och mannen.. han hade en skum roomie ohgod.
Men nu längtar jag  till helgen! Ska på lördag till min vän och samtidigt när han hämtar mig ska vi gå o köpa mig ny mobil yipiii. Och så skönt att slippa huset o barnen för över två veckor! På söndagmorgon flyger jag hem till Finland <3 Får vara mycket med mina kära lilla syster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar