onsdag 22 april 2015

Kryssning

Vi var på 22h kryssning i tisdags med min vän. Tur att fick henne med när andra vännen jag skulle påriktigt gå säger plötsligt 10 dagar innan kryssningen att hon kan inte heller komma. Onödigt att gnälla efter pengar efter detta. Kan säga att viking line och kryssningar till Sverige är roligare. Alla so kommer från Estland är så himla tråkiga och allvarliga, värre än finnarna!
Köpte alkohol (är inte en typisk alkoholist finne XD) med 30 euro och choklad med 25 euro, herregud. Men vi hade faktiskt riktigt kul även om jag inte drack så mkt sen på natten mer. Men slapp ändå illamående och orka dansa till kl tre. Vi dansade där över två timmar och prata mkt med gamla tanter för de var många såna där! Ena tanten dock typ slog min vän på dansgolvet, galna gamlingar där. Och sen efter två kom två äldre gubbar där o dansa o hamna mellan dem o de försökte visa deras moves. yuck XD Haha och sen hängde vi med några killar. Andra var jätte full men söt och andra ehm tråkig inte min smak alls, och de  var i samma åldern som vi, noot!
 köpte bl.a lite oreos, aldrig för smakt dem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar