fredag 10 april 2015

Wish

Jag beställde ett smycke och en klänning från Wish i mars. Klänningen kostade 7euro + 2 euro och smycket 2 euro + 1 euro, sammanlagt 12 euro allt. Inte illa. Dessutom kom dem ganska snabbt. Igår fick jag redan klänningen och några dagar tidigare smycket. Dem skickade allt typ den 28 mars och allt kommer från Kina. Sen så kunde jag välja räkning och hade 30 dagar på mig att betala. Så kunde vänta så länge att fick allt så sen betala jag oxå. JAg kan rekommendera Wish-appen. Dock så är alla storlekar typ "Kina-storlekar" alltså kan vara små. Fast jag beställde klänningen storlek S så var det jätte lång o lite stor, men det går lätt att sy den kortare så gör inget! Annars är jag väldigt nöjd. Nyss bestält ett par klackskor oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar