tisdag 28 april 2015

höga klackar

Jag var hos läkare imorsen och är besviken. Hade förväntat mig att får hormonspiral pga smärtorna och att piller passar inte till mig (och att glömmer att ta dem).  Hon rekommenderade p-ring som är jäääätte dyr. Ett års ringar kostar lika mkt som en spiral som är _fem_ . Orkar inte byta allt hela tiden iaf nu när flyttar till Sverige och allt. Dessutom har inte mamma råd att betala ringar till mig, och jag har råd bara för ett år (5 till spiralen). Hoppas hon ändras sig när hon hör detta när hon nästa vecka ringer. Sen så hamnar jag ta ringen bort och ha en vecka paus o sätta en ny. Vet redn nu att kommer glömma något i nåt tag. Jag är väldigt frustrerande och detta orsaker bara mer stress! Får väl annars gå till nån annan läkare argh.
Idag kom äntligen mina skor (från wish). Fick ju av misstag två par fast betalade bara för ett. Har frågat av klarana ska jag skicka tillbax om det kommer extra par, men fick bara svar att allt är ok nu. Stör inte mig. Kan sälja andra paret x) Lite besviken att beställde storlek 35 (typ kina-storlek) så är dem ändå som 36, lite för stora eller snarare lösa. Men bandet hjälper och det går att gå med dem. Men för att kalcken är 14cm så går man inte så mkt med dem. Men dem är lite för fest och sånt. KAnske har dem en stund på min studentfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar