torsdag 2 april 2015

April

Igår var kusinen och mostern o hälsa på. Fick nya nagellack från Dubai och i så härliga färger. Så deppigt att det finns snö på marken ännu! Det borde vara så vår just nu men nej inte här. Väntar på min paket från Kina för att få mina nagelpennor. Fick inspiration av nya färgerna så väntar på att få fixa naglar igen! Länge sen jag gjorde det.
Jag orkar inte vänta på våren och solen. VIll så använda mina härliga skor och kjolar förstås! Och sen är det bara under 3 veckor till 22h kryssningen och har ingen idé vad jag ska klä på mig dit! Tjejliv är ibland svårt. Väntar på kryssningen. Gör så gott att slappna av och paartyy (mycket dans och drinkar) gör så gott efter allt stress under vintern och våren!
Sen så har jag oxå bra nyheter om au pair saken! Skrev på nya sidan till 4 familjer och har fått svar av två. Båda vill prata med mig på skype, så spännande! Jag hoppas att nån dera av de här familjerna skulle vara min hostfamily! Men jag är så glad och ivrig att äntligen fick ens nåt svar av nån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar