torsdag 16 april 2015

Stockholm

Jag flög till Stockholm i tisdags och kom igår hem. Var bara ca. 23 timmar i Stockholm. Var på besök hos blivande familjen i Täby. Jag är inte helt säker ännu, idag skrev jag att kommer dit om de bara vill och fråga lite när i augusti. huset där var stort och vitt. Aldrig för varit i så stort hus. Barnen verka vara gulliga, iaf de minsta. Lite spoiled är dem. Täby verka vara ett lugnt ställe och naturen är nära men oxå tåget är nära så man kan åka till centrum. Vill gärna dit. Klara mig oxå ganska bra på Arlanda nu när var på terminal 2 var det lite större än 5, var lite snurrig, men allt gick ändå bra. Och fick veta lönet ca  3500kr i månaden om minns rätt.
Nu väntar jag på att posten skulle komma. Är sen redan. Vet att min kjol som beställde i helgen kommer idag när dem skickat den redan i måndags. Tråkigt att vara i Finland igen, särskilt när man inte har något att göra! Men tur att kryssningen är redan på tisdag, längtar.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar