fredag 24 april 2015

Jag blir stockholmare

Jag meddela för en vecka sen (när hade varit i sthlm hos dem) att kommer gärna till dem. Fråga också att var det nu början av augusti. Fick svar att roligt att jag vill komma och att det skulle börja nångån. Blev lite förvirrad så fråga rakt om de ville ha mig. Gick många dagar utan att fick svar. Var jätte orolig, ledsen och rädd. Hann gråta många gånger till och med under kryssningen. Igår börja jag undra att varför har jag inte fått ens ett mail på 4 dagar, jag som brukar få nåt (reklam) varje dag på mobilen via gmail. Logga in ist på datorn och hade fått måånga mail. Av mamman oxå. Hon hade svarat nästan samma dag typ "Ja vi vill att du kommer hit :)" och det är i början av augusti. Hur glad jag blev! Och de skulle behöva mig ett par veckor i juni, så ska dit om jag inte får sommarjobb här. Spännande och orkar inte vänta alls nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar