torsdag 30 april 2015

Min tid i Sverige närmar sig

Ser nu lite ut så att jag ska åka till Täby redan till juni. I juli behöver familjen inte mig pga dem oxå är i Finland då. BLir förbannad på detta land. Jag får ingen chans för att få sommarjobb och erfarenhet! Jag vill inte hit tillabaka när sluppit detta land. Bor fast hellre i Åland då om inte allt i Sverige lyckas. Där verkar allt vara typ bättre även om det tillhör Finland (och kommer göra det, de är inte svenskar även om de skulle vilja det som jag börjar förstå).
Jag hoppas bara att hade hunnit prata mera med svenskar innan jag flyttar. Jag har en person jag ska träffa redan i juni men att skulle ha något att göra i helgerna så hade jag gärna redan nu börjat prata med folk o träffa dem sen. Men hoppas får tinder match lr något sen i juni! 
Nu bara önskar jag att alla problem skulle lösa sig snart. Vill vara glad att mina drömmar går i uppfyllelse. Jag verkligen blir en stockholmare och kan inte tro det! Hoppas min svenska blir ännu starkkare och fort! Får erfara midsommar i Sverige, åh det har jag viljat redan länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar