måndag 4 maj 2015

Ensam hemma

Var ju rån torsdags till söndags ensam hemma. Firade inte direkt valborg, satt ensam hemma och hade mysigt. Lite mjöd drack jag nog. Jag hatar att vara i Helsingfors på valborg och typ på stan över huvudtagen. Alla andra supa, jag var ute och chilla ensam hemma. Det var rätt skönt. Förutom när jag tänkte lägga mig ringer min vän och frågar om hon kan komme över natten. Det ville jag inte men lät henne ändå komma och tack vare det sov jag oroligt hela natten. Var trött men fick besök av min kusin så var det itne så irriterande dag.
I lördags kom min andra vän öve natten. Vi hade planerat det redan länge sen. Jag fixa mat till oss innan vi gick ner till bastun och simbassängen. Var så skönt att simma och basta igen. När vi kom tillbax så bjöd jag på lite dricka. Gjorde en drink (sprit, lime-long drink och sprite) åt oss. Eller senare blev det ännu 3 till haha. Var riktigt go enligt min vän. Hade ingen aning vad det skulle smaka, fick bara en ide. Men blev gott. Ska nog göra det nångång. Sen så idag har jag skrivit till hostmamman a tt kan komma då i juni. Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar