lördag 16 maj 2015

Nervöst

Ca om 40 timmar så får jag resultaten av studentskrivningarna! JAg är så rädd att historia inte är godkänd.. Har inte möjlighet att skriva pånytt något på hösten, hinner inte sådär bara till Finland.. Sen så vill jag aldrig mera ha sådant stress som hade inför skrivningarna!  Men just nu känns det så att allt är godkänt och jag tar studenten om två veckor! Jag prova faktiskt studentmössan igår innan vi stack till frissan men vi köper den väl efter nästa vecka.
Just nu orkar jag inte vänta till måndag. Ska gå lite o shoppa med min kära vän. Oj vad jag är beroende av klänningar! Måste bara få till och till. Men måste oxå nu färga håret när det är nyklippt! Sen så ska jag under veckan träffa en annan vän för att säljer mina gamla skor till henne, woho money! Sen ska vi prova på min smink till festen, kusinen min ska sminka mig, samtidigt ska jag fixa hennes naglar. Har längtat efter att få göra UV naglar igen. Och vad jag väntar på mest.... eurovision!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar