måndag 18 maj 2015

det är säkert

Jag tar studenten nästa vecka! Historia var godkänd och hade jag en uppgift fått s krivit lite bättre så hade jag fått bättre betyg men skit samma allt är godkänt och det är viktigaste! Mamma är så stolt över mig. Och jag kan nu sluta oroa mig. Mössan måste jag ännu skaffa men det är enda som fattas! Jag är såå lycklig att hamnar aldrig mera i den stressande situtation om jag förstås inte vill nåt år göra pånytt provet o få bättre resultat. Tror inte det.
Idag var jag med min vän och försökte hoppa lite. Prova några klänningar men köpte bara ett par sommarbyxor som jag genast kalla för arbetsbyxor :D Passar bra när man leker med barnen. Försökte leta efter en rosa duk till klänningen ifall det är kallt men kostade lite för mkt enligt mig så köpte ingen. Men nu sa styvpappa att han kan köpa duken till mig, hihi. nu hoppas jag bara att 10 dagar går fort! Åhh man får verkligen vara fin den 30!

 outfit igår, älskar så den kjolen

2 kommentarer: