söndag 24 maj 2015

allt jag vill är ett svar

Heja Sverige! Och så vann Sver esc, vilken kväll. Tyvärr var jag lite trött så koncentrera mig inte riktigt på låterna men tur att kan kolla dem på youtube. Det kan jag säga att var bättre låter än förra året. OCh det bästa var att Ryssland trodde att de vinner o hahahha sen booom kom Måns!
Pga att esc sluta så sent, la mig vid 2 så vsr jag liite trött idag på zoo. Vad kan man förvänta sig efter 7 timmars sömn när man vanligtvis sover 9-10 timmar. Men det vr trevligt på zoo ändå, lite dåligt väder men gick ändå. Roligare dock senare på sommaren där. Och fy mig, får ju egentligen sluta bata o äta liite godsaker redan på fredagskväll ist för lördag nästa vecka, men jag åt ändå en glass idag hehe, iinte så farligt cholad hade varit värre!
Det är så trååkigt att hamna vänta. Jag vet inte ska jag skriva o fråga lr bara fortsätta på att vänta. Jag kollar varje dag mailet men aldrig nåt mail från hostmamman. Jag skulle gääärna fira midsommar i Sverige, hjälpa dem och få lite fickpengar när blev utan jobb. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar