fredag 8 maj 2015

Mitt projekt

Banta banta och banta, alltså ja typ så. Rågbröd, ägg, kvarg, frukt och lite hemgjord mat. Bara det som jag nu äter. Vill gå ca 4kg ner i vikt innan tar studenten nu den 30. Har alltså lite över tre veckor tid, började nu igår. Jag går på promenad varje dag ca. 4-5km sen ännu antingen jogga 1,5km lr cykla på kvällen. Bara jaag hinner alltså, annars tar jag en längre promenad på kvällen. Och sen liite träning hemma typ squats och sånt. Hoppas att jag lyckas med detta! Jag räkna oxå att hinner nu under ett år spara såpass mkt att har råd för fettsugning, men ska nog troligen inte göra det ännu nästa år. Men får nu se, har gott om tid att tänka på det!
Idag var jag på promenad med lillasyrran/vagnen. 4,5km gick jag. Det är inte så lätt med vagnen särskilt när man går upp för en backe! Var soligt men blåste ändå rätt mycket. GIck igenom nån typ naturpark. Det var så härligt och vackert där. Orkar inte vänta att får min systematkamera och kan gå ta kort på allt där!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar