torsdag 14 maj 2015

Uttråkad 24/7

Varje dag samma dag.. Alltså alla dagar är likadna. Jag vaknar, säger gomorron till syrran som ler, kanske kollar mobil, äter lite frukost, klär på mig, går ut på promenad om det är fint väder, slöar framför tv, myser med syrran eller matar henne, resten av kvällen slösurfar jag. Alltså jag skulle vilja ha något att göra.. Tur att imorn ska jag till frissan, på lördag hjälper jag min vän och på mpndag hjälp då kommer resultaten av stundentskrivningarna (!) och ska shoppa. JAg måste hitta en rosa duk till klänningen. Det kommer ändå vara kallt den 30..
Men det går bra med att banta, på en vecka -1,6kg woho. Och idag var jag på härlig lång promenad. Sedan fick jag änligen sallad som har längtat efter (paprika). Vi var på besök hos mammas  vän. Där var jag för två somrar sen barnvakt. Det var jobbigt då med flickan, hoppas jag klarar mig ho min familj.. Hoppas att får snart svar att behöver dem min hjälp redan i juni eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar