torsdag 28 maj 2015

Snart

I tisdags prova vi min smink till lördagen. Min kusin sminkar mig. Det blev helt bra faktiskt. Jag har nog mkt guld på mig på lördag. Och det är faktiskt redan övermorgon! Man börjar bli lite nervös och har ännu mycket att göra. Borde imorn hinne fixa klänningen, naglarna, kanske hjälpa mamma o baka, se min moster, se klasskompis, gå till skolan på festövning, hinna hoppa i tid i duschen o lägga mig. Ääää jag hoppas att jag sover, vill inte vara en zombie på lördag heller. Och orkar inte vänta att får min kamera!! Åhhh längtaar såå, snart får ni riktigt bra bilder!
Idag bjöd min vän på kinesisk mat, Blev dock nästan bara sushi för mig haha. Åh vag jag blir hungrig bara av tanken av dem. Borde absolut laga sushi under sommaren! En gång har jag gjort med pappa, blev vege som vanligt och de var nog goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar