tisdag 7 april 2015

var är solen?

Vi var igår och hälsa på mormor med hela familjen. Jag gillar när vi ska nånstans för då kan man lä sig lite finare än vanligt enligt mig. Synd bara att även om solen lite sken så bläste det ganska mycket. Hade inte en riktig jacka på mig alls, bara blazer. Jag måst tyvärr gå o shoppa ett par lite tjockare svarta strumpbyxor för hittar inte mer mina gamla.. Dem går bra med kjolar oc klänningar nu på våren när det är lite kyligare.
Idag hade jag planerat att gå o cykla lite när det äntligen blev vrmare igen. Men nä just när kom ut så började visst regna! Tänkte börja cykla cirka 8-12km varannan dag eller något om jag ska orka cykla till naturparken med min vän på sommaren. Måst cykla på torsdag istället. Så idag har jag sen bara legat hemma och sovit som vanligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar