söndag 5 april 2015

C'est la vie

Just nu ser livet jätte ljust ut. Om jag skulle ännu få sommarjobb så att fick erfarenhet och egna pengar skulle vara såå härligt! Jag är så redo för att jobba hårt för att uppnå det jag vill. Just ni har jag sån isnpiration att skulle hela tiden bara vilja måla naglar. Fick äntligen mitt paket från kina, så fick mina naglepennor. Åh. Jag ser framåt för våren, den kommer nog riktigt snart tillbaka!
Just nu händer det stora saker i mitt liv. Saker som har väntat på så länge. Jag bara är så stressad och nervös hela tiden så har fått igen sömnproblem. JAg är varje dag jätte trött, på kvällarna orkaar jag int emkt men ändå när jag ska sova och är dödstrött somnar jag inte. Och när jag har äntligen somnat vaknar jag måånga gånger under natten och har alltid svårt att somna igen. Tror detta lättar efter några veckor, hoppas jag iaf! Trött på att vara trött särskilt på våren.
Om 9 dagar ska jag till Stockholm och besöka min blivande hostfamilj. Då senast säger jag att väljer dem om allt bara känns bra hos dem. Ska vara där en natt, då kommer jag nog inte sova mycket. Tur att är redan vad vid att flyga ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar