söndag 1 mars 2015

dop fest

Igår hade vi dop fest till syrran så nu får alla veta ääntligen hennes namn. Gäster hade vi ca 20. Det var ett litet ställe så kändes ganska trångt. Tur att i var där bara några timmar men först var det så tråkigt att lyssna på jesus-balablalaal. Tur att var då i köket o vakta ugnen så gömde mig dit. Hela familjen var så trött efter dagen. Vi kom bara hem o äta o sen typ låg vi o chilla framföt tv. Orka som tur nog titta på mello hihi.  Om nån svensk man inte gifter med mig så gifter jag mig med Sverige! 
Men fyfan när kolla just bilder av gårdagen så fyfan hur fet jag ser ut! Ska nog genast börja jogga varje dag när det är tillräckligt varmt och är inte mer snuvig. Tur att det är ganska varm vår eller verkar vara iaf!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar