fredag 13 mars 2015

Vår!

Jag var deppad i onsdags. Studentskrivningarna gick inte alls så som hade velat. Alldeles korta (bara en sida vissa) svar, huvudet var helt tomt pga stress och trötthet. Alltså våra studentskrivningar i realämnen är säkert nära Sveriges universitets tent.. Gosh påriktigt. Tur att inte läste den sjätte boken typ alls, för att såg ingen fråga ens av den! Och visst just dem dagarna man sitter och skriver examen i skolan så solen skiner och sen när du är hemma o planerar att gå ut o gå i vackra väder, så boom nästan regnar det! Men nu har det varit mer sol o hoppas att min trötthet försvinner.. Har inte kunnat sova på en vecka o det börjar märkas.
Igår var jag med min vän på lunch på kinesisk. Våga denna gång oxå prova en annan sushi o jaaa det var gott! Jag åt mest bara sushi där hahah. Undrar om skule våga testa sushi restaurang nån gång men gillar absolut inte rå fisk, kan inte ens smaka på de! Men var härlgt att få köra in mina nya skor! Åh vad jag älskar dem! Och det att man kan börja använda kjolar nu, ojojoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar