söndag 22 mars 2015

Hoppas för det bästa

Det finns en liten möjlighet att jag inte tar studenten i vår.. hoppas förstås att allt går bra. Trodde inte att jag inte skulle få historia godkänd/igenom, jag som börja läsa redan förra året.. och hur lite jag fick poäng.. 10 fick jag och förra våren var gränsen till godkänd 9 poäng. Imorgn måste jag kämpa med engelskan sen är allt över! Sen stressar jag om au pair saken. Skicka ett meddelande där på sajten för kunde inde skicka meilj pga addressen inte syndes helt o hållet.. Håll tummen att får de!
Min lördag var riktigt kul o mysig. familjen stack redan vid 10 så fick njuta av ensamheten genast på morgonen. Åt pizza till frukost o glodde på tv. Sen tog jag lång tupplur och väntade på min. Hann lite dansa medan jag laga mat, ungslax o klyftpotatis. Sen kom min vän och vi åt och snacka skit. Klockan 16 börja vår bastutur och från halv fme till fem simma vi. Vattnet var kallt men rummet var nog ännu kallare! Så var riktigt skönt att basta i 70 grader efteråt! Vi hann änu dricka några snapps inann vännen åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar