fredag 27 mars 2015

Jag ger snart upp

Skicka väl nu i onsdags email till mamman i familjen. Hitta äntligen hennes epost address med hjälp av google.  Ingen svar.. jag ville verkligen dit, skulle fortfarande göra vad som helst om slapp dit. och ifall dem skulle ha hittat redan nån 8som jag itne tror iaf sku man inte genast ta den första9 så skulle det vara vänligt att meddela om det.. Fast jag skulle ha erfarenhet av småbarn och tvillingar. Jag har inte tålamod, så länge kan det väl inte ta att kolla sin mail?
Sen så har jag idag fått eta av att 2 av 6 jobb har jag inte fått. tror inte heller att ens får nåt. VAd äre hevlvete för fel i mig att inte kan få jobb av finnar?? Jag som är snäll och glad söt tjej som bara vill ha erfarenhet av jobb och som vill uppfylla sina drömmar i Sverige. Jag skulle behöva pengar, även sparkontot är nästan tomt.. (fast mamma hamnar ge mina 550 euro tillbax).
Beställde från wish-appen en klänning och smycken, allt sammanlagt 12 euro. Tog räkning för vill inte betala nåt före jag vet att får dem. Idag fick jag ett sms att har fått räckningen till epost men kolla så hade jag inte fått något.. Måste väl kolla lite hur det går. hoppas får klänningen och att den inte är för liten!

 fick ett nytt skal, I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar