söndag 15 mars 2015

Shopping

Även om jag inte kan vara säker att tar studenten nu i maj så är jag ändå himla ivrig. Har smycken, klänningen och skor till festen. Kommer säkert vara som en prinsessa med min rosa klänning :D VAr i fredags i esbo centrum med min vän och fick begagnade skor, fina festskor, som kosta bara två euro. Dem passar jätte bra till min klänning (med guld bälte)! Sen så blev jag kär i en blazer (bilden). Tyvärr hamna min vän kasta två euro till mig för att fick den.. Men kommer nog att ha nytta av den!
Sen igår så var vi oxå o shoppa lite med mamma. Jag fick två färgigranna toppar, såå somriga och lederjacka! Från barn avelning heheh är liiten.. Men fick den billigt och var fin! Och nu i lördags så börja jag lite jogga igen. Väntar på att kan börja cykla oxå! Älskar dessa soliga dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar