söndag 8 mars 2015

Allt är färdigt..

Nästa vecka... egentligen imorn! Studentskrivningarna börjar igen! Tack o lov det är modersmål imorn så har ännu några dagar tid att plugga historia. Känns att jag inte lärt mig tillräckligt mkt men bara jag får godkänd så räcker det för mig! idag borde jag hinna plugga och sen så fixa choklad o sånt tills imorn. Man får inte ha text på nåt, så har jag mat (bröd, choklad osv) ska allt vara i genomskilniga burkar eller påsar.. Menmen bara några kvar så!
I fredags stack jag med min vän o käka lite på hesburger. Vi var o kolla snabbt i HM om det hade kommit klänningar men näe bara  rea på vinterkläder. Så tog vi tåg o åkte till en annan köpcentrum i esbo centrum (usch). Men butiken jag ville gå var redan stängd så vi bestämde oss att komma på lördagen på nytt och då hitta jag min klänning till studenten! Och i fredags så var vi i UFF begagnade kläder så jag fick därifrån skor som kosta bara fem euro och var nästan helt nya! Sen snurra vi i andra HM och hitta äntligen en naveltröja till mig! Och med presentkort ännu woho. Nu bara hoppas jag att blir snart frisk o kan träna! Summer here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar