torsdag 5 mars 2015

Jag är inte färdig ännu

Nästa vecka.. Jag vill inte att den kommer. Genast på måndag börjar studentskrivningara, nu modersmål igen. HAr inte lls läst till det men behövs väl inte, skriver bra och kan grammatiken bra. Men sen på onsdag har jag historia.. 1200 sidor sammanlagt och på varje sida finns det massor av saker att komma ihåg. Har läst snart 3 veckor nästan varje dag, alla kurser 3-4 gånger igenom och ändå känns det att jag kan inget. Det är så jävla mycke man ska kunna och det är inte bara i historia (oxå t.ex i psykologi o biologi som jag tur inte skriver) som finns mkt att läsa. 
Den här veckan har gått snabbt och har läst varje dag. Börjar verkligen tröttna på det. Men jag vet att jag måste läsa. Har inte mer många dagar på mig. Jag skulle nu verkligen behöva ens en dags paus men när det inte nu är möjligt.. Försöker bara att allt eller så mkt som möjligt fastnar i huvudet.. Men imorn kväll ska jag se min vän och ta det ugnt sen, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar