fredag 27 februari 2015

Virrig

Jag hatar p-piller. Har sådana som innebär mer hormoner som vanligt pga akne (som dock försvunnit redan länge sen). Har ofta ångest och är säker att det är pga pillren. Gårter vääldigt lätt, räcker att nån bara kollar mig elakt. Börjar bli trött på det att är typ varje dag ledsen.. Sen så är mina känslor annars oxå helt uppside down eller nåt. Vet inte vlka är mina egna känslor och vilka pga hormoner/piller. Hoppas får nästa månad nåt annat. Saknar Sverige och blir hela tiden starkare att vill dit så snabbt som möjligt. Wish me good luck!
Har nu pluggat typ varje dag efter att kommit hem. Börjar bli så trött på det. Vet inte varför det är så svårt. Liksom några veckor bara och sen har jag myyyycket tid att göra vad som helst annat. Borde orka ännu 11 dagar.. Men imorn får jag paus för vi har fest. Syrrans dopfest :) Go mat och får klä mig fint, wihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar