torsdag 5 februari 2015

Studentskrivningarna

Idag hade jag studentskrivningar i modersmål, första examet av de två av modersmål. Herregud jag har varit stressad och minns inte ens när jag skulle påriktig svovit på natten. När jag i morse vaknade var jag så snurrig att hade kunnat bara fortsätta sova. Provet var inte så svårt jag hade tänkt mig men för att jag var så himla trött, tror jag att inte har märkt allt och drf inte skrivit såå bra. Men jag hoppas det bästa! Nu har jag imorn en speciell dag, hamnar vakna tidigt, men sen så har jag inte tidiga väkningar förran nästa torsdag. idag när jag kom hem o åkte buss o hade jumpsuit på mig och såg väldigt dum ut men då tänkte jag what ever jag är ju abiturent!
Igår sökte jag från skolan min överhalare (bilden). Vet bara inte ska vi måla den i skolan lr måst jag köpa själv mål.. Men det vet jag imorn. Snart har jag inte alls skola, bara läslov och några exam sen är allt över, herregud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar