torsdag 12 februari 2015

Bänkkis- hejdå gymnasiet!

Idag var det bänkkis! Vi abiturenterna kom till skolan redan tidigt får att ordna vår show. Vi retades lite med ettorna haha. Idag var den sen sista dagen i skolan eller bara några studentskrivningar kvar!Vi hade kulochdet var bra väder.Var inte alls kallt. Alla gymnasier imin stad alltså lastbilarna möttes på en plats och sen körde vi alla tillsammans runt stan. Jag var i helt den sista lastbilen, där var bara polis bakom oss! Haha lite blev det kallt i tårna men man klara sig bra! Kastaca 3kg godis! När vi kom tillbaka till skolan fick vi våra betyg och sen såg jag min vän och drrack några cider. Var lite lullig och gick till två mindre pojkar o sa "Ta lite godis!" och gav godis till dem. Vännen min skämdes mig haha. Nu ärja det läslov så det är bara att plugga, nästan en månad tid!
Imorn ska jag packa allt och växla pengar och träffa min vän. Får se hur bra/dåligt jag sover de här två nätterna. Inte så kul att resa som zombie till Sverige! Hahah. Men är väldigt ivrig över att få se honom och vara i Sverige en stund. Heja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar