måndag 9 februari 2015

Snart!

När jag den 26 december boka flygen, efter allt tjat och allt möjligt, tordde jag inte att den dagen skulle komma så här fort. Men det är bara 5 dagar kvar till Sverige. Jag börjar bli jätte ivrig men en del av mig är orolig över saker. Men jag vet att allt kommer bra och jag får en toppen vecka och pluggar flitigt oxå. Har tidtabell för varje dag så kan bara titta på den och klockan så vet jag vad jag ska göra.
Imorn går jag till skolan och hämtar mitt prov, yay går dit för 10 minuts skull  men får iaf lite friskt luft när hamnar gå ute. Har nu pluggat lite historia och imorn fortsätter jag det när kommit hem. På onsdag vet jag inte hinner jag plugga så mkt för har eneglska hörförståelse klockan 14. Lite nervös över den även om det är kort sspråk så ganska lätt. Sen på torsdag är dagen jag har väntat från höstas! Men mer hör ni om det på torsdag/fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar