måndag 23 februari 2015

Hälsningar från Sverige

Jag åkte ju på alla hjärtans dag till Sverige till min vän. Gud det var spännande att flyga ensam och allt. Men jag klarade mig bra. Min vän var i tid på fältet och mitt flyg var nästan lite sen så han hamna lite vänta på mig, men jag hitta honom genast och kände igen honom haha. Vi gjorde inte då mkt, snacka mycket, gjorde mat och kolla på tittanic. Såg den första gången då och det räckte aldrig mer hehe. Första natten sov jag inte så mkt var lite nervös och tänkte mkt. Fast var skönt att sova brevid honom, hade inte iaf kallt.
Vardagarna plugga jag medan han jobbde. Fick läst fem böcker/kurser fast en dag gick lite sådär. Men det var egentligen skönt att vara i kogen. Fast vi inte gjorde mkt på kvällerna så hade jag mysigt där. Var avslappnad o njöt av tystnaden.På kvällarna kolla vi ofta på film men för att han har laddat allt från nätet var det inte svenskatext ens oftast men vi kollade på frozen med engelska text och jag försod det mesta. Får snart börja plugga engelska oxå..
I helgen blev jag ledsen när jag visste att snart ska jag åka hem. På lördag var det mysigt. På dagen gick vi lite ute och på kvällen fick jag prova köra nil.Egentligen snurra jag bara och körde genom ett port. Det var roligt. Kanske nästa gång kan jag prova lite mer. I söndags lapp jag inte tårarna. Och hamnade vänta på Arlanda 3 timmar för flyget var 2 timmar sen. Var hemma efter tolv och käka hamburgare, det var skojigt. Men nu känner jag mig lite sjukg, orolig över att ska bli förkyld. Fick nåt från Sverige men ångrar inget ändå! vill så gärna tillbaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar