måndag 1 december 2014

December

Tiden går otroligt snabbt! Först börja sista perioden i skolan och nu börja redan sista månaden! Och idag är min syster jämt 8 veckor gammal :) På lördgen (då det är Finlands självständighetsdag) fyller hon två månader :) Hon mår så pass bra att har fått ett "privt rum". Alltså rum för två men hon är nu där ensam. Som tur slapp vi rummet för fyra där var hela tiden nån sköterska.. Nu har vi lite lugn o ro! Imorn ska jag till studia mässa. Synd bara att där är inga skolor från Sverige iaf såg jag inte nåt. Solor nog från estlad och rysland men inte Sverige.. inget nyttigt där för mig men det är gatis för mig såå. Kanske jag hittar gratis godis eller nåt annat!
Det är nog ganska säkert att syrran kommer hem under månaden, typ före julen. För egentligen behöver hon inget på sjukhus dock väntar hon på möjlig operation men det skulle hon kunna vänta på hemma oxå.. Lngtar att hon kommer hem för när vi är på barnkliniken får jag sällan henne i famn när styvpappa o mamma är där med mig samtidigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar