torsdag 18 december 2014

Jullov!

Jag tänker inte nu vara en flitig studerande.. Jag ska skolka imorn så idag började mitt lov redan. Skulle typ bara ha en lektion imorn så bestämde mig att vill hellre vila ut mig o sova lite längre för att ska festa lite imorn. Och sen har jag lite längre lov än alla andra för ska sköta om min mosters hund så är första dagarna borta från skolan. Men sen ska jag vara igen flitig! Det är ett måste. Men nu så tar jag lite lugnare och slappar lite!
Jag sökte mina paket från Kina idag. Jag är jätte nöjd med allt. Jag bara hoppas att julklappen som köpte till mamma är inte för liten.. men det tror jag inte. Fick äntligen ny plånbok! Det var den jag väntade mest på. Sen så beställde jag åt kusinens man (som blir sjukskötare imorn)en penna som ser ut som en spruta! Häftig!
Imorn ska jag alltså på en liten fest och övernattar hos kusinen. På söndag får vi besök av andra kusiner som kommer och titta på min lillasyster, släkten..



Plånbok, armvärmare, hårband, genomskilniga bh epålett och manicure sticker
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar