tisdag 9 december 2014

Bra nyheter

Min syster var på en operation igår eller ingen operation egentligen, de bara kolla via munnen/halsen en sak. Men att hamna bedöva henne var tufft. Men allt gick iaf bra igår dock hade hon lite dåliga värde lr vad man kallar såna saker. Men inte så illa, så om det är normalt igen imorn kommer hon en sväng hem på fredag för första gången och går det bra så kanske hon kommer hem helt o hållet i helgen eller början av nästa vecka. Men imorn vet vi mera.
Jag har försökt plugga lite engelska pga att int fick godkänd av sista provet.. Måst få nu provet igenom och har under en vecka tid att lära mig alla ord o preposition och allt mindre kul.. alla mina helger kommer gå med historia nu för om 14 veckor har jag studentskrivningarna om finska/modersmål och historia.. Hjälp! Men jag älskar historia så ingen problem!
Och när alla tycks använda babylips så tänkte jag prova oxå även om föredrar (blistex Skrev jag rätt?)! Valde cherry me och den doftar gott! Och ja faktiskt gör läpparna mjuka men blistex är ändå alltid bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar