söndag 21 december 2014

en fest utan att festa?

Ja i fredags var det dags att lite festa men vemfesta egentligen? Hälften av kvällen drack jag lite carage och prata om politik men kusinen. Sen så fick jag ide att "grilla"  marshmallows (konstigt att det inte finns ett eget svenskt ord för det) i ljuset, mums! Full hann jag inte bli. Vet inte om det är nåt med stämmningen eller humör. Många gånger i år har jag varit på en fest hos nån vän eller kusin men ingen lust att  dricka egentligen. Kanske det beror på att jag vet hur illa jag mår efteråt.. Nej 1-2 cider räcker bra mer behövs det inte. Eller några drinkar som mango margarita mums!
Jag borde läsa historia nu under lovet men känner mig på något sätt så trött att inte orkar. Funderar på att sätta väkning til varje morgon o sova bara 9 ½ timmar o se om det hjälper.. Jag ska nog kämpa på!
 trötta syrror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar