fredag 26 december 2014

julklappar

Jag fick redan före julen några julklappar av vänner. Ett ljus och av andra face wash och kräm och nagellack. Om jag nu skulle börja använda kräm till ansiktet oxå! Huden blir alltid torr för är så lat..
Alltså som jag skrev innan så förväntade jag mig inte hemskt mkt paket. Men jag är nöjd med allt jag fick!
 Fick förstås godis och schoklad och som tur denna jul fick jag inga Julia godis! Alla gillar köpa dem åt mig men jag gillar inte riktigt dem haha.
Sen så fick jag presentkort till HM och de där.Nu är det bättre att sminka sig hehe.

Facemask, facemask nu tackar huden. Redan anrda glitter nagellacken i jul, blir väl lite bling bling nästa år! Fick till och med string av min kusin, haha. Sen så tappar jag ofta bort saker och ting så fick jag deodorant och handkräm av styvpappa.
Hade tippsat mamma om denna bok. Älskar nail art och fixar ofta mina naglar och denna bok ger nog inspiration! "Naglar som godis"
Victoria Segrets! Tror det är nån slags parfym är inte helt säker men kul!
Bio-oil, hjälp mot ärr och sånt. Sägs att man ska använda  det två gånger om daagen i 3 månader. Min gamla klasskompis rekommendera denna olja så ska prova! Hoppas det bästa, vill oxå ha ljusare akneärr.
Och sen fick jag äntligen de här yllesockorna! Min äldsta har gjort dem. Har riktiga converse som är oxå gröna nu har jag ett par till vintern oxå hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar